თემურ მაისურაძე: სახელმწიფომ ერთი გადაწყვეტილებით ადამიანის ჯიბეში ჩაყო ხელი
თემურ მაისურაძე: სახელმწიფომ ერთი გადაწყვეტილებით ადამიანის ჯიბეში ჩაყო ხელი
15 იანვარი / 2016
სახელმწიფომ მარჯვენასაჭიანი მანქანების რეგისტრაციის მოსალოდნელი აკრძალვით მოქალაქის ჯიბეში ჩაყო ხელი, რაც აბსოლუტურად არასწორი მიდგომაა. ამის შესახებ ”რადიო პალიტრის” გადაცემა ”საქმეში” საქართველოს პარლამენტის დარგობრივი ეკონომიკისა და ეკონომიკური პოლიტიკის თავმჯდომარის მოადგილემ თემურ მაისურაძემ განაცხადა.

”გამოდის, რომ სახელმწიფომ ერთი გადაწყვეტილებით ადამიანის ჯიბეში ჩაყო ხელი. აბსოლუტურად არასწორი მიდგომაა. იმისთვის, რომ ადამიანებს არ გაუიაფდეთ თავისი ქონება, ამავე დროს, იქნეს მიღწეული მიზანი, რომ მარჯვენასაჭიანი მანქანები დროთა განმავლობაში ქვეყანაში შემცირდეს და მარცხენასაჭიან ქვეყანაში მარჯვენასაჭიანებზე არ აღმოვჩნდეთ იმიტომ, რომ ეს მანქანები უფრო იაფია, ყველაზე სწორი გამოსავალია, ის
You must have Flash Player installed in order to see this player.
ხიბლი, რის გამოც ადამიანები მარჯვენასაჭიან მანქანას იძენენ, ანუ სიიაფე, დავუკარგოთ. ამ სისტემამ საბაჟოზე უნდა გადაინაცვლოს. თუ ორი ათასით არის მანქანა იაფი, ორი ათასი უნდა დაემატოს საბაჟოზე. რალურად გამოვა რომ, მარჯვენასაჭიანი მაქანის ჩამოყვანას აზრი ეკარგება, აქ მყოფ მარჯვენასაჭიანი მანქანების მფლობელებს კი ქონება არ უიაფდებათ”, - განაცხადა თემურ მაისურაძემ.

მისივე თქმით, მართვის მოწმობასთან დაკავშირებული 100-ქულიანი სისტემა დისკრიმინაციულია: ”თუ, მაგალითად, ინჟინერს რაღაცა შეეშლება სამჯერ, ის ტექნიკურ უნივერსიტეტში არ წავა და ხელმეორედ გამოცდებს არ ჩააბარებს. თუ მედიკოსს ეშლება, ისიც არ მიდის. მძღოლს თუ ეშლება რაღაცა, უფრო სწორად, თუ დაარღვია, ამისთვის არსებობს ჯარიმა, მაგრამ ის, რომ ყოველთვის გამოცდების ჩასაბარებლად ვარბენინოთ, ეს კონკრეტული სპეციალობის ადამიანების მიმართ დისკრიმინაციული მიდგომაა. ვფიქრობ, რომ ეს არასწორია”, - აღნიშნა თემურ მაისურაძემ რადიო „პალიტრის“ გადაცემა „საქმეში“.

კომენტარები (11)
18.01.2016
ამ კანონპროექტით რომელიღაც გაურკვეველი თარიღის შემდეგ ახლადჩამოყვანილი იაპონური მარჯენასაჭიანი მანქანების საჭის გადაყენება იკრძალება. რატომ? ეს აბურდია! ბევრ მოდელს კონსტრუქტორების მიერ დაშვებული აქვთ ტექნიკურად საჭის გადაყენების შესაძლებლობა. მე ეჭვი მაქვს, რომ პროექტის ავტორებმა ეს კანონპროექტი მოძრაობის უსაფრთხოების გაზრდის მიზნით კი არ შექმნეს, არამედ მანქანების რაოდენობის შემცირებას ისახავენ მიზნად. თუმცა იაფი და ტექნიკურად გამართული იაპონური მანქანებისათვის ხელოვნური ბარიერების შექმნა საწინააღმდეგო შედეგს გამოიღებს! მოსახლეობა შეიძენს ევროპულ და ამერიკულ მანქანებს, თუმცა შედარებითი სიძვირის გამო შეიძენს უფრო ამორტიზებულ მანქანებს, რაც უფრო სარისკოს გახდის მანქანით მოძრაობას. გამოსავალი მდგომარეობს შემდეგში: 1.არ უნდა აიკრძალოს მარჯვენასაჭიანების ჩამოყვანა, მაგრამ სავალდებულო უნდა გახდეს საჭის გადატანა მთავრობის მიერ ლიცენზირებულ სახელოსნოებში. უნდა აიკრძალოს იმ მოდელების ჩამოყვანა, რომელთა საჭის გადატანა ტექნიკურად შეუძლებელია; 2. უნდა გახდეს სავალდებულო (გარკვეულ გონივრულ ვადაში) ადრე ჩამოყვანილი მარჯვენასაჭიანი მანქანების საჭის გადატანა, იმ მოდელებისთვის, რომელთათვის ეს ტექნიკურად შესაძლებელია; 3. უნდა შემოღებულ იქნეს 100 ქულიანი სისტემა მძღოლებისათვის, რათა მართვის უფლება ჩამორთვათ მათ, ვისი სისტემატური თავხედობის გამო ხშირად ქუჩაში იქმნება საცობები. თუ მანქანას მართავს ადამიანი, რომელიც მძღოლად მუშაობს, მას უფრო უნდა მოეთხოვოს მოძრაობის წესების დაცვა, ვიდრე არაპროფესიონალ მოყვარულს (ეს პარლამენტის ქვეკომიტეტის თავჯდომარის უპასუხისმგებლო კომენტარის პასუხად!); 4. უნდა აშენდეს ახალი ინფრასტრუქტურული სატრანსპორტო ობიექტები; 5. საქალაქო ტრანსპორის მუშაობა კარდინალურად უნდა გაუმჯობესდეს.
18.01.2016
sano
მალე ალბათ საშუალო სკოლა დამთავრებულებს მოუწევთ ისევ პირველ კლასში მისვლა,იმდენად დაბალი დონეა განათლების!
მსგავსი სიახლეები
ავტომობილების სავალდებულო ტექდათვალიერების შემოღების მოთხოვნით Manifest.ge-ზე პეტიცია გამოქვეყნდა.
ნაკლებად მოსალოდნელია, რომ ევროკავშირი საქართველოსთვის ვიზალიბერალიზაციას 8 ოქტომბერს დაგეგმილ საპარლამენტო არჩევნებამდე დააწესებს, როგორც ამას საქართველოს მთავრობა იმედოვნებს.
”ლიბერთი ბანკი” საერთაშორისო ფონდის ”ფენიქს-ლზ-ის” მიერ შემუშავებული პროექტის „ლურჯი ფრინველი“ პარტნიორი გახდა.
თბილისში საერთაშორისო დღე - ”დღე ავტომობილების გარეშე” აქციით აღინიშნა.
”თეგეტა მოტორსი“ იღებს პასუხისმგებლობას იზრუნოს გარემოს გაუმჯობესებაზე და პროპაგანდა გაუწიოს ჯანსაღი ცხოვრების წესს.
რეგიონული განვითარებისა და ინფრასტრუქტურის სამინისტროს საავტომობილო გზების დეპარტამენტი ყოველკვირეული ფოტორეპორტაჟის რუბრიკაში ხაშური-ახალციხე-ვალეს საავტომობილო გზის სარეაბილიტაციო სამუშაოების ამსახველ ფოტომასალას ავრცელებს.
უმსხვილესი საიმპორტო სასაქონლო ჯგუფი 2016 წლის იანვარ-აგვისტოში კვლავ სამკურნალო
საშუალებები იყო
2016 წლის იანვარ-აგვისტოში, სასაქონლო ჯგუფებიდან, საექსპორტო ათეულში პირველი ადგილი სპილენძის მადნებმა და კონცენტრატებმა დაიკავა,
უახლოესი ოთხი წლის განმავლობაში ევროკავშირის ყველა ქალაქსა და სოფელში მოსახლეობა უფასო უსადენო ინტერნეტით ისარგებლებს.
მთლიანობაში 2020 წლის ჩათვლით დაგეგმილია მშენებლობა-რეკონსტრუქცია ჩაუტარდეს 1000 კმ-მდე საავტომობილო გზას, რომლის სავარაუდო ღირებულება დაახლოებით 3,5 მილიარდ დოლარს შეადგენს. 
რუბრიკის სხვა სიახლეები
29.09.2016
ლარი დოლართან მიმართებაში უფასურდება.
სრულად
29.09.2016
ეროვნული ბანკის მიერ გამოქვეყნებული ლარის ოფიციალური გაცვლითი კურსის მიხედვით, ეროვნული ვალუტა დოლართან მიმართებაში მცირედით გაუფასურდა.
სრულად
29.09.2016
მინსკელმა ბიზნესმენმა ფრიად ორიგინალურად და რომანტიულად გადაწყვიტა მოეგვარებინა ბინის საკითხი
სრულად
29.09.2016
აჭარაში ტურისტული სეზონის გახანგრძლივებისა და ტურისტების მოზიდვის მიზნით აჭარის ტურიზმის დეპარტამენტმა ცნობილ ტელეარხებზე ვიდეორეკლამა გაუშვა.
სრულად
29.09.2016
პროგრამა „აწარმოე საქართველოს“ ფარგლებში, თბილისში, ზემო ფონიჭალაში კომპანია „ნუტრიმაქსის კომბინირებული საკვები ქარხნა გაიხსნა.
სრულად
TOP
რეკომენდებული
მნიშვნელოვანი
ოფიციალური კურსი
კონვერტორი
ბირჟა
29.09.2016
30.09.2016
USD
1
USD
2.3286
2.3297
EUR
1
EUR
2.6113
2.6132
GBP
1
GBP
3.0283
3.0284
RUB
100
RUB
3.6481
3.6850