თემურ მაისურაძე: სახელმწიფომ ერთი გადაწყვეტილებით ადამიანის ჯიბეში ჩაყო ხელი
თემურ მაისურაძე: სახელმწიფომ ერთი გადაწყვეტილებით ადამიანის ჯიბეში ჩაყო ხელი
15 იანვარი / 2016
სახელმწიფომ მარჯვენასაჭიანი მანქანების რეგისტრაციის მოსალოდნელი აკრძალვით მოქალაქის ჯიბეში ჩაყო ხელი, რაც აბსოლუტურად არასწორი მიდგომაა. ამის შესახებ ”რადიო პალიტრის” გადაცემა ”საქმეში” საქართველოს პარლამენტის დარგობრივი ეკონომიკისა და ეკონომიკური პოლიტიკის თავმჯდომარის მოადგილემ თემურ მაისურაძემ განაცხადა.

”გამოდის, რომ სახელმწიფომ ერთი გადაწყვეტილებით ადამიანის ჯიბეში ჩაყო ხელი. აბსოლუტურად არასწორი მიდგომაა. იმისთვის, რომ ადამიანებს არ გაუიაფდეთ თავისი ქონება, ამავე დროს, იქნეს მიღწეული მიზანი, რომ მარჯვენასაჭიანი მანქანები დროთა განმავლობაში ქვეყანაში შემცირდეს და მარცხენასაჭიან ქვეყანაში მარჯვენასაჭიანებზე არ აღმოვჩნდეთ იმიტომ, რომ ეს მანქანები უფრო იაფია, ყველაზე სწორი გამოსავალია, ის
You must have Flash Player installed in order to see this player.
ხიბლი, რის გამოც ადამიანები მარჯვენასაჭიან მანქანას იძენენ, ანუ სიიაფე, დავუკარგოთ. ამ სისტემამ საბაჟოზე უნდა გადაინაცვლოს. თუ ორი ათასით არის მანქანა იაფი, ორი ათასი უნდა დაემატოს საბაჟოზე. რალურად გამოვა რომ, მარჯვენასაჭიანი მაქანის ჩამოყვანას აზრი ეკარგება, აქ მყოფ მარჯვენასაჭიანი მანქანების მფლობელებს კი ქონება არ უიაფდებათ”, - განაცხადა თემურ მაისურაძემ.

მისივე თქმით, მართვის მოწმობასთან დაკავშირებული 100-ქულიანი სისტემა დისკრიმინაციულია: ”თუ, მაგალითად, ინჟინერს რაღაცა შეეშლება სამჯერ, ის ტექნიკურ უნივერსიტეტში არ წავა და ხელმეორედ გამოცდებს არ ჩააბარებს. თუ მედიკოსს ეშლება, ისიც არ მიდის. მძღოლს თუ ეშლება რაღაცა, უფრო სწორად, თუ დაარღვია, ამისთვის არსებობს ჯარიმა, მაგრამ ის, რომ ყოველთვის გამოცდების ჩასაბარებლად ვარბენინოთ, ეს კონკრეტული სპეციალობის ადამიანების მიმართ დისკრიმინაციული მიდგომაა. ვფიქრობ, რომ ეს არასწორია”, - აღნიშნა თემურ მაისურაძემ რადიო „პალიტრის“ გადაცემა „საქმეში“.

კომენტარები (11)
18.01.2016
ამ კანონპროექტით რომელიღაც გაურკვეველი თარიღის შემდეგ ახლადჩამოყვანილი იაპონური მარჯენასაჭიანი მანქანების საჭის გადაყენება იკრძალება. რატომ? ეს აბურდია! ბევრ მოდელს კონსტრუქტორების მიერ დაშვებული აქვთ ტექნიკურად საჭის გადაყენების შესაძლებლობა. მე ეჭვი მაქვს, რომ პროექტის ავტორებმა ეს კანონპროექტი მოძრაობის უსაფრთხოების გაზრდის მიზნით კი არ შექმნეს, არამედ მანქანების რაოდენობის შემცირებას ისახავენ მიზნად. თუმცა იაფი და ტექნიკურად გამართული იაპონური მანქანებისათვის ხელოვნური ბარიერების შექმნა საწინააღმდეგო შედეგს გამოიღებს! მოსახლეობა შეიძენს ევროპულ და ამერიკულ მანქანებს, თუმცა შედარებითი სიძვირის გამო შეიძენს უფრო ამორტიზებულ მანქანებს, რაც უფრო სარისკოს გახდის მანქანით მოძრაობას. გამოსავალი მდგომარეობს შემდეგში: 1.არ უნდა აიკრძალოს მარჯვენასაჭიანების ჩამოყვანა, მაგრამ სავალდებულო უნდა გახდეს საჭის გადატანა მთავრობის მიერ ლიცენზირებულ სახელოსნოებში. უნდა აიკრძალოს იმ მოდელების ჩამოყვანა, რომელთა საჭის გადატანა ტექნიკურად შეუძლებელია; 2. უნდა გახდეს სავალდებულო (გარკვეულ გონივრულ ვადაში) ადრე ჩამოყვანილი მარჯვენასაჭიანი მანქანების საჭის გადატანა, იმ მოდელებისთვის, რომელთათვის ეს ტექნიკურად შესაძლებელია; 3. უნდა შემოღებულ იქნეს 100 ქულიანი სისტემა მძღოლებისათვის, რათა მართვის უფლება ჩამორთვათ მათ, ვისი სისტემატური თავხედობის გამო ხშირად ქუჩაში იქმნება საცობები. თუ მანქანას მართავს ადამიანი, რომელიც მძღოლად მუშაობს, მას უფრო უნდა მოეთხოვოს მოძრაობის წესების დაცვა, ვიდრე არაპროფესიონალ მოყვარულს (ეს პარლამენტის ქვეკომიტეტის თავჯდომარის უპასუხისმგებლო კომენტარის პასუხად!); 4. უნდა აშენდეს ახალი ინფრასტრუქტურული სატრანსპორტო ობიექტები; 5. საქალაქო ტრანსპორის მუშაობა კარდინალურად უნდა გაუმჯობესდეს.
18.01.2016
sano
მალე ალბათ საშუალო სკოლა დამთავრებულებს მოუწევთ ისევ პირველ კლასში მისვლა,იმდენად დაბალი დონეა განათლების!
მსგავსი სიახლეები
„თეგეტა მოტორსი“ მომხმარებლებს აკუმულატორებზე ახალ პირობებს სთავაზობს.
სინგაპურულმა კომპანია nuTonomy-მ მსოფლიოში პირველი უპილოტო ტაქსი ჩაუშვა.
„თეგეტა მოტორსის“ ცენტრალურ ფილიალში მსუბუქი ავტომობილებისთვის 20 დამატებითი მომსახურების ადგილი გაიხსნა.
იტალიის ყველა მოქალაქეს, რომელსაც 18 წელი შეუსრულდება, დაბადების დღეზე ქვეყნის ხელისუფლება „კულტურული ბონუსის“ სახით 500 ევროს აჩუქებს.
ელექტრომობილების მწარმოებელმა ამერიკულმა კომპანია Tesla-მ მსოფლიოს ყველაზე სწრაფი აქსელერაციის მქონე სერიული წარმოების ავტომობილი წარადგინა.
"ინოვაციური მეთოდი გზის სწრაფად და იაფად რეაბილიტაციის საშუალებას იძლევა, ამ ფორმით მოწყობილი გზის საფუძველი უფრო მდგრადი და მყარია"
საქალაქთაშორისო სატრანსპორტო საშუალებების დაახლოებით დიდი ნაწილი გაუმართავია.
ამერიკული ავტომწარმოებელი კომპანია Ford Motor უახლოესი 5 წლის განმავლობაში პირველი თვითმავალი ავტომობილის გამოშვებას გეგმავს.
თბილისში, დაუსრულებელი მშენებლობების დასრულების მიზნით, კომპანია/ამხანაგობების წარმომადგენლებისთვის, შესაძლოა ახალი საშეღავათო პირობების შეთავაზება მოხდეს.
მფრინავი მანქანები მალე შესაძლოა, ფილმებიდან რეალობაში გადმოვიდეს.
რუბრიკის სხვა სიახლეები
29.08.2016
საქართველოს მასშტაბით, საჯარო სკოლებში სწავლა 15 სექტემბერს დაიწყება.
სრულად
29.08.2016
საქართველოს საჯარო სკოლების 53 540 პირველკლასელს პორტაბელური კომპიუტერი გადაეცემა.
სრულად
29.08.2016
რუსეთიდან თურქეთში პირველი ჩარტერული რეისები 2 სექტემბერს განხორციელდება.
სრულად
29.08.2016
„თეგეტა მოტორსი“ მომხმარებლებს აკუმულატორებზე ახალ პირობებს სთავაზობს.
სრულად
29.08.2016
განახლებული საბაგირო გზით მგზავრები ჭავჭავაძის გამზირიდან კუს ტბაზე მოხვედრას 6 წუთში შეძლებენ.
სრულად
TOP
რეკომენდებული
მნიშვნელოვანი
ოფიციალური კურსი
კონვერტორი
ბირჟა
28.08.2016
29.08.2016
USD
1
USD
2.2856
2.2856
EUR
1
EUR
2.5802
2.5802
GBP
1
GBP
3.0147
3.0147
RUB
100
RUB
3.5265
3.5265