აჭარის რეკლამა Dicovery Channel-სა და სხვა პოპულარული ტელეარხების ეთერში ტრიალებს

აჭარაში ტურისტული სეზონის გახანგრძლივებისა და ტურისტების მოზიდვის მიზნით აჭარის ტურიზმის დეპარტამენტმა ცნობილ ტელეარხებზე ვიდეორეკლამა გაუშვა. ვიდეო რგოლი Discovery channel-ზე, My planet-ზე, Euronews Moscov-ისა და Euronews Spb-ის ტელეეთერში 1 სექტემბრიდან ტრიალებს. ტელეარხები პოპულარულია ყოფილ საბჭოთა კავშირის ქვეყნებში და მათ მილიონობით მაყურებელი ჰყავს. მაგალითისთვის, მხოლოდ Discovery Channel-ს აჭარის ტურიზმის დეპარტამენტის სამიზნე ბაზრებზე 70 მილიონი მაყურებელი ჰყავს. ვიდეო რგოლი გადის იმ ქვეყნებში, საიდანაც აჭარას ყველაზე მეტი ტურისტი სტუმრობს, ესენია აზერბაიჯანი, რუსეთი, სომხეთი და უკრაინა. ვიდეო რგოლში ზღვაზე დასვენების გარდა, მთაზე, ეკოტურიზმზე, ფოლკლორსა და სამზარეულოზე კეთდება აქცენტი.

„ჩვენი მიზანია ტურისტები აჭარაში არასაზღვაო პერიოდშიც მოვიზიდოთ. რეგიონს ნამდვილად შეუძლია შესთავაზოს მოგზაურებს მრავალფეროვანი და საინტერესო ეკოტურისტული, გასტრონომიული და კულტურული ტურები მაღალმთიანი აჭარის მიმართულებით. ამას ემატება ფესტივალები და კულტურული ღონისძიებებიც, რომლებიც აჭარაში სექტემბერ-ოქტომბერში იმართება და ანებივრებს სტუმრებს კინო, ფოტო, მუსიკალური თუ კულტურული ღონისძიებებით. ჩვენი კვლევებიც აჩვენებს, რომ ჩვენთან ჩამოსული უცხოელი ტურისტების უმრავლესობა, რომლებიც რეგიონს კმაყოფილები ტოვებენ, აჭარაში ყოფნისას სწორედ კულტურული, გასტრონომიული და ეკოტურისტული ტურიზმით ინტერესდება,“ განაცხადა აჭარის ტურიზმის დეპარტამენტის თავმჯდომარე მამუკა ბერძენიშვილმა.