მსოფლიოში ყველაზე ძვირად ღირებული ფარმაცევტული ბრენდების რეიტინგში ზედიზედ მეექვსე წელი პირველი ადგილს ამერიკელი კომპანია, Johnson & Johnson იკავებს.
ამის შესახებ ბრენდების შეფასების სფეროში საკონსულტაციო კომპანია Brand Finance-ის მონაცემებში წერია.
კერძოდ, გასული წელს ბრენდ J&J-ის საბაზრო ღირებულება 5%-ით, 13.4 მლრდ დოლარამდე გაიზარდა.
თუმცა ყველაზე სწრაფად მზარდი ფარმაცევტული ბრენდი Novo Nordisk და Eli Lilly-ია. კერძოდ, Novo Nordisk-ის საბაზრო ღირებულება 64%-ით, 5,1 მლრდ დოლარამდე, ხოლო Eli Lilly-ის 53%-ით, 5,9 მლრდ დოლარამდე გაიზარდა.
კაპიტალიზაციით ტოპ 25 ფარმაცევტულ ბრენდს შორის ოთხი ჩინური კომპანია, Guangzhou Pharmaceutical, Sinopharm, Shanghai Pharmaceuticals Holding და Yunnan Baiyao მოხვდა.
მოამზადა ლადო სულაბერიძემ