წლიდან წლამდე ინტერნეტრეკლამა უფრო გავლენიანი ხდება, ვიდრე ტელერეკლამა. თუმცა, ამ უკანსკნელზე უარის თქმას სპეციალისტები არ გირჩევენ.
ექსპერტთა განცხადებით, სატელევიზიო რეკლამაზე დაზოგილი ყოველი დოლარი სამმაგ დაკარგულ თანხას უდრის.
კომპანია TiVo Research-მა ის 15 რეკლამისდამკვეთი შეისწავლეს, რომელთაც 2013 და 2014 წლებში 29-75%-ით შეამცირეს ხარჯები სატელევიზიო რეკლამაზე.
კვლევის შედეგად გაირკვა, რომ 15-დან 11-მა ბრენდმა ტელერეკლამაზე ბიუჯეტის დაზოგვის შემდეგ ჯამში 94 მილიონი დოლარის დაკარგეს, რაც დამატებითი გაყიდვების 69%-ია.
კომპანიის ინფორმაციით, თითოეულმა ბრენდმა საშუალოდ 3,1 მილიონი დოლარი დაზოგეს, თუმცა ამის გამო 8,6 მილიონი დოლარი დაკარგეს.
Standard Media Index-ის მონაცემებით, 2014 წლის მეოთხე კვარტალში ამერიკული სატელევიზიო რეკლამის ბაზარი 2%-ით შემცირდა.