კომპანია Lego-ს ხელმძღვანელის განცხადებით, კომპანია ბრიტანულ გამოცემა Daily Mail-ისთან სარეკლამო თანამშრომლობას წყვეტს.
ამის მიზეზი ბრიტანულ გაზეთის რედაქციის მიგრანტებთან და გენდერულ თანასწორობასთან ნეგატიური დამოკიდებულება და გაზეთში გამოქვეყნებული სტატიები გახდა, რომელიც Lego-სთვის მიუღებელი აღმოჩნდა.
Financial Times-ის ინფორმაციით, კომპანიამ გადაწყვეტილება მშობლების ათასობით საჩივრისა ფონზე მიიღო.
2014 წელს Lego-მ სარეკლამო თანამშრომლობა გაწყვიტა ნავთობკომპანია Shell-თან. სათამაშოების მწარმოებელი კომპანია შეუერთდა Greenpeace-ს, რომელიც არქტიკაზე ნავთობის მოპოვებას აკრიტიკებდა.