სააგენტომ Dotdotdash-მა პოპკორნის დასამზადებლად „ჭკვიანი“ ავტომატი - Pop Bot-სი შექმნა - წერს AdWeek-ი.
Pop Bot — ეს არის რობოტიზირებული მანქანა პოპკორნის მოსამზადებლად და გასაყიდად. ის სხვადასხვა სახის ფილმებისთვის სპეციალურად არჩევს პოპკორნს. მაგალითად, თუ მაყურებელი კინოთეატრში აირჩევს სერიალს „დიდი და მცირე ტყუილები“, ავტომატი მას პოპკორნის სამ ვარიანტს შესთავაზებს (ძეხვის გემოთი, მარილიანი შოკოლადის და წიწაკის).
კომპანიის განცხადებით, პროექტის აქტივაციის მიზანი იყო გაერთიანებულიყო „ციფრული ინტერფეისი, რობოტექნიკა და ვენდინგი“, რათა შეექმნათ პოპკორნი.