მსოფლიოში იშვიათად თუ შეხვდებით ისეთი ტემპით მზარდ ბიზნესს, როგორიც სილამაზის სალონები და ესთეტიკის ცენტრებია. სილამაზესთან დაკავშირებულ თითოეულ პროცედურაზე მოთხოვნა მუდმივად იზრდება. განსაკუთრებით პოპულარული კი ლაზერული პროცედურებია. ერთ-ერთი კვლევის თანახმად ლაზერული ბაზრის მოცულობა 2013 წელს დაახლოებით 200 ათასი მილიონი აშშ დოლარი იყო, 2024 წლისთვის კი ნავარაუდებია, რომ ამ მაჩვენებელმა 800 ათას აშშ დოლარს მიაღწიოს. მდგომარეობა ანალოგიურია საქართველოშიც.
ჩვენთან ლაზერულ პროცედურებს შორის განსაკუთრებულად მზარდი ტემპით ლაზერული ეპილაცია გამოირჩევა. შესაბამისად, საქართველოში, ისევე როგორც სხვა არაერთ ქვეყანაში მოთხოვნა ხარისხიან და სანდო ლაზერულ აპარატებზე მნიშვნელოვნად იზრდება. უკანასკნელი წლების ერთ-ერთი გამორჩეული ბრენდი ამ მიმართულებით არის Lumenis, რომელიც სხვადასხვა სეგმენტზე გათვლილ ლაზერულ აპარატებს აწარმოებს.
“ბიზნესპრესნიუსი“ დაინტერესდა, როგორ ახერხებენ სალონები მომხმარებლების შენარჩუნებას და რა უნდა გააკეთონ ახლადგახსნილმა ესთეტიკურმა ცენტრებმა, რომ საჭირო რაოდენობის მომხმარებლების მოზიდვა შეძლონ. ამ კითხვებით თბილისში არსებულ რამდენიმე ახალგახსნილ და მრავალწლიანი გამოცდილების მქონე სალონს მივმართეთ. ახლა კი გთავაზობთ იმ ძირითად საკითხებს, რომლებსაც ჩვენ მიერ გამოკითხული სალონების წარმომადგენლებმა ყურადღება გაამახვილეს.
ჰიგიენა
სილამაზის სალონისა თუ ესთეტიკური ცენტრის წარმატების მთავარი პირობა არის მაღალ დონეზე დაცული ჰიგიენა. სალონში შესული მომხმარებელი უკან არასდროს დაბრუნდება, თუ იქ არსებულმა სანიტარულმა ნორმებმა არ დააკმაყოფილა. ეს ეხება როგორც პრემიუმ კლასის ესთეტიკურ ცენტრებს, ისე შედარებით ბიუჯეტურ სილამაზის სალონებს. რაც უნდა მაღალი ხარისხის აპარატურა და პროდუქცია დაახვედრო მომხმარებელს, თუ ჰიგიენა დაცული არ არის, მომხმარებელი კმაყოფილი არ იქნება და ვერც ბაზარზე წარმატებით ოპერირებას შეძლებთ.
მაღალკვალიფიცური სპეციალისტები
სპეციალისტს სალონის წარმატებაში ძალიან დიდი როლი აქვს. უნდა შეარჩიოთ მაღალკვალიფიცური სპეციალისტი, რომელიც მოსულ კლიენტსა თუ პაციენტს შეინარჩუნებს და დაბრუნების სურვილს გაუჩენს. ყველა კოსმეტოლოგს არ შეუძლია დერმატოლოგიური პროცედურების სათანადო დონეზე ჩატარება, ამიტომ მხოლოდ ის ფაქტი, რომ კოსმეტოლოგს ასაქმებთ სალონში, საკმარისი არაა.
პროდუქცია
პროდუქციაზე თანხების დაზოგვა არ უნდა მოხდეს. შეიძლება მაღალკვალიფიციურმა სპეციალსტმა კარგად მოაწესრიგოს ფრჩხილი, მაგრამ უხარისხო ლაქით გაკეთებული მანიკიური 2 დღეში გაფუჭდეს. ამ შემთხვევაში მომხმარებელი არა პროდუქციის, არამედ სალონის უკმაყოფილო იქნება. ეს საკითხი კიდევ უფრო აქტუალურია კოსმეტოლოგიური პროცედურების დროს.
მრავალფეროვანი შეთავაზება
წარმატების მიღწევა მხოლოდ ერთი სახის მომსახურების შეთავაზებით საკმაოდ რთულია. სწორედ ამიტომ სილამაზის სალონებმა და ესთეტიკურმა ცენტრებმა მომხმარებლებს მაქსიმალურად მრავალფეროვანი მომსახურება უნდა შესთავაზონ. რაც შეეხება მოთხოვნად სერვისებს, დღეს ლაზეურლი ეპილაცია ესთეტიკის სფეროს ერთ-ერთი ყველაზე მოთხოვნადი მომსახურებაა.
რადგან ეპილაციით მომხმარებლების განსაკუთრებულად დიდი ნაწილი ინტერსედება, გთავაზობთ რჩევებს, თუ როგორ უნდა შეარჩიოთ ლაზერული ეპილაციის აპარატი, რომ მძაფრი კონკურენციის პირობებში თქვენმა სალონმა პოპულარობის მოპოვება შეძლოს.