რა მოხდება, თუ თბილისში ტრამვაის დავაბრუნებთ და როგორ გამოიყურება უკანასკნელი ვაგონი, რომელიც ჯართში ჩაბარებას გადაურჩა

ამსტერდამი, ლისაბონი, პრაღა, ვარშავა - ეს ის ქალაქებია, რომლებშიც ტრამვაი დღემდე მიიჩნევა ეფექტურ და რაც მთავარია, ეკოლოგიური გადაადგილების საშუალებად, თუმცა თბილისმა მასზე უარი გასულ ათწლეულში თქვა.

ტრამვაის პირველი ხაზი თბილისში 1904 წლის დეკემბერში გაიხსნა, როცა ბელგიურმა კომპანიამ ელექტროტრამვაი შემოიყვანა. და დაიწყო 102-წლიანი ისტორია, რომელიც 2006 წლამდე გაგრძელდა, როდესაც ამ ტრანსპორტის სრული ინფრასტრუქტურა ჯართში ჩააბარეს.

წყარო: PALITRAVIDEO.GE