ვაჟა-ფშაველას, წერეთლისა და ქეთევან წამებულის გამზირებზე ავტობუსის ზოლები შესაძლოა, გზის შუა ნაწილში მოეწყოს

ვაჟა-ფშაველას, წერეთლისა და ქეთევან წამებულის გამზირებზე ავტობუსის ზოლები შესაძლოა, გზის შუა ნაწილში მოეწყოს. აღნიშნულთან დაკავშირებით, დედაქალაქიის მერიის მიერ გამოცხადებულ ტენდერშია აღნიშნული.

კერძოდ, თბილისის საზოგადოებრივი ტრანსპორტის ტრანზიტულ მარშრუტებზე ავტობუსების განცალკევებული ზოლების, კვანძებისა და გაჩერებების დიზაინის შექმნის მომსახურების შესყიდვის მიზნით ტენდერი 11 დეკემბერს გამოცხადდა. წინადადებების მიღება 8 იანვარს დაიწყება და 13 იანვარს დასრულდება. შესყიდვის სავარაუდო ღირებულება კი 580 000 ლარია.

როგორც სატენდერო დოკუმენტაციაშია აღნიშნული, მიმწოდებლის დავალებაა, არსებული პროექტის ფარგლებში შექმნას ქუჩის დეტალური დიზაინი, ტექნიკურ დოკუმენტაციაში მოყვანილი ამოცანების შესაბამისად. შესყიდვის საპროექტო არეალია: ქეთევან დედოფლის გამზირი (ნიკოლოზ ბარათაშვილის ხიდიდან ქეთევან დედოფლის გამზირისა და ლეხ კაჩენსკის ქუჩის გადაკვეთამდე); წერეთლის გამზირი (ჯონ მალხაზ შალიკაშვილის ხიდიდან - ბორის პაიჭაძის სახელობის სტადიონამდე (გიორგი ცაბაძისა და წერეთლის გამზირის კვეთამდე) და ვაჟა-ფშაველას გამზირი (ვაჟა-ფშაველას გამზირისა და პეკინის გამზირის გადაკვეთიდან - მ/ს სახელმწიფო უნივერისტეტამდე).

„მიმწოდებელი ვალდებულია საკვლევ ტერიტორიაზე შეისწავლოს სატრანსპორტო ნაკადები. მოდელირებისთვის საჭირო ნაკადები კლასიფიცირებული უნდა იყოს შემდეგი ტიპების მიხედვით, პიკური პერიოდის 15 წუთიანი ინტერვალებით:

მსუბუქი ავტომობილი;მიკროავტობუსი ; ავტობუსი; სატვირთო. კვლევის ფარგლებში ასევე საჭიროა ფეხით მოსიარულეთა ნაკადების დათვლა, როგორც გადასასვლელებზე, ასევე ტროტუარზე გზაჯვარედინის არეალებში, ტროტუარისთვის საჭირო მინიმალური სუფთა სავალი ნაწილისა და გადასასვლელების მდებარეობის და შუქნიშნის ფაზების სწორად განსაზღვრის მიზნით.

საჭიროა საპროექტო არეალის ფარგლებში ავტობუსის განცალკევებული ზოლის დაგეგმვა და პროექტირება, საჭიროების შემთხვევაში ფიზიკური ბარიერის ჩათვლით. ზოლი შესაძლებელია იყოს როგორც გზის შუა ნაწილში, ასევე პირველ ზოლში. აღნიშნული უნდა გადაწყდეს ანალიზის საფუძველზე, სადაც 18-24 მეტრიანი ავტობუსები შეძლებენ შეუფერხებელ და უსაფრთხო ოპერირებას,“-ვკითხულობთ სატენდერო დოკუმენტაციაში.

აღნიშნული მომსახურების დაფინანსების წყარო - 2020 წლის თბილისის ბიუჯეტია. ამასთან, მომსახურების გაწევის/სამუშაოს შესრულების ვადად - ქეთევან დედოფლის გამზირისთვის – ხელშეკრულების ძალაში შესვლიდან 3 თვე; აკაკი წერეთლის გამზირისთვის – ხელშეკრულების ძალაში შესვლიდან 5 თვე; ხოლო ვაჟა-ფშაველას გამზირისთვის – ხელშეკრულების ძალაში შესვლიდან 7 თვეა განსაზღვრული.

თაია არდოტელი
თბილისის მერია მეტროს 40 ახალი ვაგონის შეძენას გეგმავს
ნარიყალას ციხეს რეაბილიტაცია ჩაუტარდება
„მშვიდობის ხიდის“ მოვლა-პატრონობა 235 525 ლარი დაჯდება