„თიბისი“ მომხმარებლებს ურჩევს, დისტანციურად შეასრულონ საბანკო ოპერაციები.
როგორც „თიბისიდან“ იუწყებიან, „თიბისის“ ტრანზაქციების 95% ფილიალში მისვლის გარეშე ხორციელდება. შესაბამისად, ბანკს აქვს რესურსი მომხმარებელს ონლაინარხების საშუალებით სრულყოფილი მომსახურება გაუწიოს.
„თიბისის“ ცნობით, „თიბისის“ დისტანციური არხების - მობაილ და ინტერნეტბანკის დახმარებით შესაძლებელია სწრაფად და მარტივად შემდეგი ტრანზაქციების განხორციელება:
თანხის გადარიცხვა ანგარიშის ან მობილურის ნომრით;
კომუნალური გადასახადების გადახდა სახლიდან გაუსვლელად;
საბანკო ბარათის შეკვეთა ან განახლება და ნაღდი ფულის გამოყენების გარეშე გადახდა;
ბარათის პინ-კოდის აღდგენა;
ბარათის დაბლოკვა ან ბლოკის მოხსნა;
საპატრულო და პარკინგის ჯარიმების გადახდა;
უცხოურ ვალუტაში თანხის კონვერტირება საუკეთესო კურსით;
სესხის აღება ან დეპოზიტის გახსნა.