ტოპ 10 წიგნი  ბიზნესლიტერატურიდან - რა უნდა შევიძინოთ წიგნის ვირტუალურ ფესტივალზე

წელს წიგნის ფესტივალი ვირტუალურად პირველად ტარდება.

30 და 31 მაისს ვირტუალური პავილიონი დახვდება მკითხველს ვებგვერდზე www.readersland.ge, სადაც ფასდაკლებით სხვადასხვა ჟანრის ლიტერატურა იქნება წარმოდგენილი. მათ შორის ბიზნესლიტერატურა, თვითგანვითარებისა და სამოტივაციო ჟანრი, რომელიც დღითიდღე სულ უფრო და უფრო პოპულარული ხდება.

გთავაზობთ ტოპ 10 წიგნს ბიზნესლიტერატურიდან, რომლის შესაძენადაც ვირტუალური ფესტივალის დღეები აუცილებლად უნდა გამოიყენოთ:

მარკ მენსონი - „ფეხებზე დაკიდების ნატიფი ხელოვნება“

NEW YORK TIMES-ის ბესტსელერი.

გამოსვლიდან სულ რაღაც ერთ თვეში ამ წიგნმა საქართველოშიც მოიპოვა ბესტსელერის სტატუსი და ბიბლუსის ტოპ 10 გაყიდვად წიგნს შორის პირველია.

საკუთარ თავში შეუპოვრობისა და სითამამის აღმოჩენისთვის, სულაც არაა საჭირო თავის წარმოჩენა. პირიქით, ამისთვის ჩვენს დეფექტებსა და ნაკლოვანებებზე თვალის გასწორება უნდა შეგვეძლოს. სწორედ ასეთ იდეებზეა აგებული წიგნი, მარკ მენსონის ,,ფეხებზე დაკიდების ნატიფი ხელოვნება''. გვასწავლის: 1. როგორ გავუსწოროთ თვალი სამყაროში არსებულ გამოწვევებს? 2. როგორ შევიცნოთ საკუთარი თავი სირთულეების გადალახვის შემდეგ? 3. როგორ შევეგუოთ იმ აზრს, რომ ამ ქვეყანაში სულაც არაა ყველაფერი ისე, როგორადაც ჩვენ წარმოგვიდგენია.

რეიჩელ ჰოლისი - „გონს მოეგე, დაო“

იუ­მო­რი­თა და ცხოვ­რე­ბი­სე­უ­ლი სიბ­რძნით გა­ჯე­რე­ბუ­ლი წიგ­ნით, ცნო­ბი­ლი ონ­ლა­ინ­სა­ხე, TheChicSite.com-ის დამ­ფუძ­ნე­ბე­ლი და სა­კუ­თა­რი მე­დი­ა­კომ­პა­ნია „ჩიკ მე­დი­ას“ აღ­მას­რუ­ლე­ბე­ლი დი­რექ­ტო­რი რე­ი­ჩელ ჰო­ლი­სი გვეხ­მა­რე­ბა, გავ­თა­ვი­სუფ­ლდეთ იმ ტყუ­ი­ლე­ბის ტყვე­ო­ბი­დან, რომ­ლე­ბიც ხელს გვიშ­ლის ვი­ყოთ ბედ­ნი­ე­რი.

„გონს მო­ე­გე, დაოს“ თი­თო­ე­უ­ლი თავი იწყე­ბა ცალ­კე­უ­ლი ტყუ­ი­ლით, რომ­ლი­საც ჰო­ლისს ოდეს­ღაც სჯე­რო­და - ტყუ­ი­ლით, რო­მელ­მაც და­ა­ზა­რა­ლა მისი ფსი­ქი­კა, თვით­შე­ფა­სე­ბა და რო­მელ­საც ლა­მის და­ნებ­და, მაგ­რამ ბო­ლოს მა­ინც და­ა­მარ­ცხა ის.

სო­ფია ამო­რუ­ზო - „რო­გორ გავ­ხდი #GIRLBOSS“

სო­ფია ამო­რუ­ზო ამე­რი­კე­ლი ბიზ­ნეს­ლე­დი და მწე­რა­ლია, რო­მელ­მაც 2006 წელს მე­ო­რე­უ­ლი ტან­საც­მლის ონ­ლა­ინ­მა­ღა­ზია NASTY GAL შექ­მნა. მისი ბიზ­ნე­სი რამ­დე­ნი­მე წელ­ში მი­ლი­ო­ნი­ან კომ­პა­ნი­ად იქცა და 2012 წელს Inc. Magazine-მა ის ყვე­ლა­ზე სწრა­ფად მზარდ კომ­პა­ნი­ად და­ა­სა­ხე­ლა.

#GIRLBOSS სო­ფი­ას ავ­ტო­ბი­ოგ­რა­ფი­აა, რო­მელ­შიც ავ­ტო­რი მკი­თხველს სა­კუ­თარ გა­მოც­დი­ლე­ბას უზი­ა­რებს და უყ­ვე­ბა, რო­გორ იქცა მე­ამ­ბო­ხე მა­წან­წა­ლადან სწრა­ფად მზარ­დი ბიზ­ნე­სის და­მა­არ­სებ­ლად და აღ­მას­რუ­ლე­ბელ დი­რექ­ტო­რად.

და­ვით ჩიკ­ვა­ი­ძე - „ანტი გა­ყიდ­ვე­ბი“

ეს არის პირ­ვე­ლი ქარ­თუ­ლი წიგ­ნი გა­ყიდ­ვე­ბის თე­მა­ზე.

რო­გო­რია წარ­მა­ტე­ბუ­ლი გა­ყიდ­ვე­ბის სა­ი­დუმ­ლო? ამ კი­თხვა­ზე პა­სუ­ხი არა­ერთ სპე­ცი­ა­ლისტს შე­მო­უ­თა­ვა­ზე­ბია წიგ­ნი­სა თუ კვლე­ვის სა­ხით, თუმ­ცა ყვე­ლა თან­ხმდე­ბა, რომ ერ­თმნიშ­ვნე­ლო­ვა­ნი სა­მოქ­მე­დო გეგ­მა არ არ­სე­ბობს და რომ ყვე­ლა წარ­მა­ტე­ბუ­ლი შე­დე­გის უკან მდი­და­რი გა­მოც­დი­ლე­ბა და სა­თა­ნა­დო ცოდ­ნა დგას. სწო­რედ ასეთ პრაქ­ტი­კა­სა და ცოდ­ნა­ზეა აგე­ბუ­ლი წიგ­ნი „ან­ტი­გა­ყიდ­ვე­ბი“, რო­მელ­საც „სა­ერ­თა­შო­რი­სო გა­ყიდ­ვე­ბის ინ­სტი­ტუ­ტის“ დამ­ფუძ­ნე­ბე­ლი და ტრე­ნე­რი და­ვით ჩიკ­ვა­ი­ძე გვთა­ვა­ზობს.

დენიელ ჰ. პინკი - „DRIVE - რა გვამოძრავებს სინამდვილეში?“

როგორ უნდა შეუქმნა მოტივაცია ადამიანებს სამსახურში, სკოლასა და სახლში? დაივიწყე ყველაფერი, რაც ამ თემაზე იცოდი. დენიელ ჰ.პინკი ყველა პარადიგმას არღვევს. წარსულს ჩაბარდა "დასჯა-წახალისების" მეთოდი. დღეს აქტუალურია მოტივაციის სამი ელემენტი: ავტონომია - სურვილი, მართო საკუთარი ცხოვრება; დაოსტატება - უნარი, გახდე უკეთესი შენს საქმიანობაში; მიზანი - სწრაფვა, იყო რაღაც უფრო მნიშვნელოვანის შემადგენელი ნაწილი.

სეთ გოდინი - „იისფერი ძროხა“

წარმატების მისაღწევად აუცილებელია გახდეთ უფრო შესანიშნავი, საჭიროა იქცეთ ,,იისფერ ძროხად''. მარკეტინგის გურუდ აღიარებული არაერთი ბესტსელერის ავტორი სეთ გოდინი განიხილავს სხვადასხვა შესანიშნავი კომპანიის მაგალითს და მათზე დაყრდნობით მკითხველს უჩვენებს, რას ნიშნავს შექმნა ,,იისფერი ძროხა" - პროდუქტი, სერვისი ან კომპანია, რომელიც განსხვავდება მოსაწყენი, არაფრით გამორჩეული კონკურენტებისგან და ამის წყალობით იმსახურებს მომხმარებლის ყურადღებასა და ბაზრის ლიდერობას.

ბრაიან თრეისი - „შეჭამე ბაყაყი“

როდესაც რაიმე უსიამოვნო, აუცილებელი და გადაუდებელი საქმეა გასაკეთებელი, ჩვენ ვცდილობთ, თავი ავარიდოთ ამ საქმეს და ამ დროს უბრალოდ, დროს ვკარგავთ; ემოციური დისკომფორტი და დაუსრულებელი საქმე კი გადაუჭრელ ამოცანად რჩება და სულ უფრო იზრდება.. სწორედ ამ პრობლემასთან ბრძოლის იარაღად იქცა ცნობილი ამერიკელი ბიზნესკონსულტანტისა და მენეჯმენტის მასწავლებლის, ბრაიან თრეისის ბესტსელერი ”შეჭამე ბაყაყი”, რომელშიც ეფექტიანი მართვისათვის საჭირო პრაქტიკული რჩევებს ამოიკითხავთ.

„დიდი წიგნი ბიზნესზე“

„დიდი წიგნი ბიზნესზე“ გენიალურ ბიზნესმოაზროვნეთა შეხედულებებსა და საქმიანობას გაგაცნობთ. არა აქვს მნიშვნელობა, მეწარმე ხარ, რომელიც ბიზნესს ახლა იწყებს, თუ აღმასრულებელი დირექტორი, რომელსაც თვალთახედვის გაფართოება სურს, თუ მომხმარებელი, რომელსაც ბიზნესის მამოძრავებელი მოტივები აინტერესებს, ამ წიგნში შთაგონებისთვის ბევრ რამეს იპოვი.

ანა ბარნსი - „როგორ ვიყოთ ბედნიერი“

როდესაც ბედნიერი ხარ, ამას შენ გარშემო ყველა ამჩნევს: როგორ მივაღწიოთ ბედნიერებას? ცხადია, მცირედი დახმარებითა და ინსპირაციით შესაძლებელია ყოველდღიურობაში პოზიტიური მუხტისა და მეტი მხიარულების შეტანა. ამ წიგნში გელოდება რჩევები და აქტივობები, რომლებიც დაგეხმარება, ყოველი დღე უფრო ბედნიერად გაატარო, ცხოვრება კი მხიარული და ნათელი გახადო.

ლაურა მილნე - „როგორ დავისვენოთ“

თუ დატვირთული რეჟიმი გაქვს, შესაძლოა სრული განტვირთვის იდეა არარეალურადაც მოგეჩვენოს, მაგრამ თუ არ სცდი, ამას ვერასოდეს გაიგებ - ეს იმაზე ბევრად ადვილია, ვიდრე გგონია. რამდენიმე მარტივმა მეთოდმა და ტექნიკამ შესაძლოა შენს ცხოვრებაში ბევრი რამ შეცვალოს. წიგნში ბევრი რჩევა, დამამშვიდებელი მეთოდი და აქტივობაა მოცემული - ყველაფერი, რაც შინაგანი სიმშვიდისა და კმაყოფილების მიღწევაში დაგეხმარება!

სრული კატალოგის სანახავად, გადადით ბმულზე