„ქართული განათლების სისტემა ჯერ კიდევ ვერ ახერხებს სამუშაო ბაზრის მოთხოვნებთან შესაბამისი კურსდამთავრებულების მომზადებას,“ - ამის შესახებ galt&taggart-ის კვლევაშია აღნიშნული.
„საქართველოში კერძო განათლების წილი მაღალია რეგიონის ქვეყნებთან შედარებით. სექტორში არსებული პოზიტიური ცვლილებების მიუხედავად, საქართველოში მოსწავლეთა აკადემიური შედეგები არასახარბიელოა საერთაშორისო კვლევების მიხედვით (TIMSS, PIRLS, PISA და ა.შ.).
ამასთან, განათლების სისტემა ჯერ კიდევ ვერ ახერხებს სამუშაო ბაზრის მოთხოვნებთან შესაბამისი კურსდამთავრებულების მომზადებას: