ტექნოლოგიურმა გიგანტებმა  2020 წელს ლობიზე 65 მილიონამდე დოლარი დახარჯეს

კომპანიებმა Facebook და Amazon 2020 წელს ლობისტურ მომსახურებაზე რეკორდული თანხა დახარჯეს, ამის შესახებ MarketWatch კომპანიის მონაცემებზე დაყრდნობით წერს. მათი ინფორმაციით, Facebook-ის ხარჯებმა ლობირებაზე 19,7 მილიონი დოლარი შეადგინა, მაშინ როცა 2019 წელს ეს ხარჯები 16,7 მილიონს აღწევდა. Amazon-ის ხარჯები კი ამ მიმართულებით 18,5 მილიონი იყო, ხოლო წინა წელს 16,1 მილიონი.

რაც შეეხება, FAANG ჯგუფში შემავალი სამი ტექნოლოგიური გიგანტის - Applе-ს, Google-სა და Netflix-ის ხარჯებს ლობიზე, ის რეკორდული არ ყოფილა.

Apple-მა გვამცნო, რომ ლობისტურ საქმიანობაზე 6,7 მილიონი დახარჯა, რაც უფრო ნაკლებია წინა წლის 7,4 მილიონიან ხარჯზე. Google-ის ხარჯებმა 2020 წელს 8,7 მილიონი შეადგინა, მაშინ როცა 2018 წელს რეკორდული 21,7 მილიონი დახარჯა, ხოლო Netflix-მა მხოლოდ 750 ათასი დოლარი დახარჯა 2015 წლის რეკორდულ 1,5 მილიონთან შედარებით.

როგორც ცნობილია, მსხვილი ტექნოლოგიური კომპანიები, სულ უფრო მეტ ინტერესს იწვევენ კანონმდებლების მხრიდან, რის გამოც კომპანიებს უწევთ ლობისტური მომსახურებისთვის მიმართვა.

კოკა კვირკველია