Visa ბრენდის იდენტიფიცირებას იცვლის

კომპანია Visa-მ წარმოადგინა განახლებული ლოგო, ფერადი გამა და საფირმო შრიფტი.

ფერები Visa-ს დიჯიტალიზაციას უსვამენ ხაზს, ხოლო ლოგოს დიზაინში ბრენდის საკვანძო ღირებულებების ასახვა ხდება.

განახლებული აიდენტიკები კომპანიის განვითარების სტრატეგიის პირველი ეტაპია და მიმდინარეობს ლოზუნგით Meet Visa: ის ხაზს უსვამს მისი ქსელის შესაძლებლობების მრავალფეროვნებას და გლობალურად გაფართოებულ წვდომას. 2021 წლის განმავლობაში განახლებული ლოგო გამოჩნდება მსოფლიოს 200-ზე მეტ ქვეყანაში.

ბრენდის ახალ დიზაინზე Mucho-ს დიზაინერულმა ბიურომ იზრუნა. დიზაინერებს დავალებული ჰქონდათ აესახათ დამკვეთების მთავარი პრინციპები: ნდობა, უსაფრთხოება, აღიარება, ინკლუზიურობა და მასზე გაფართოებული წვდომა მსოფლიოს მასშტაბით.

კოკა კვირკველია