2021 წლის იანვარ-ივნისში მომხმარებლების მხრიდან კომერციული ბანკების წინააღმდეგ 10 711 საჩივარი დაფიქსირდა, რაც გასული წლის ანალოგიურ პერიოდთან შედარებით 7%-ით მეტია. შარშან 6 თვეში ბანკების მიმართ 9 996 საჩივარი დაიწერა.
ეროვნული ბანკის სტატისტიკის მიხედვით, 2021 წლის იანვარ-ივნისის პრეტენზიების სამეულში შედიან:
- მიმდინარე ანგარიში/სადებეტო ბარათი - 7 308 განაცხადი
- სამომხმარებლო სესხი - 983 განაცხადი
- ინტერნეტბანკი – 496 განაცხადი
პრეტენზიების შინაარსის მიხედვით, საანგარიშო პერიოდში შესული პრეტენზიებიდან 7 224 ტრანზაქციებზე მოდის; შემდეგია ადმინისტრაცია/მომსახურება - 1 156 განაცხადი და ა.შ.
აღსანიშნავია, რომ მომხმარებელთა ცხელი ხაზი ეროვნულ ბანკში 2011 წლიდან მოქმედებს. პრეტენზიების სტატისტიკაც ამის შემდეგ იწარმოება. ცნობისათვის, საანგარიშო პერიოდში საფინანსო ბაზარზე 15 კომერციული ბანკი ოპერირებდა.