ფერადი ჰალსტუხებით დაწყებული ბიზნესი და ემიგრანტის გზა წარმატებისკენ - როგორ შექმნა რალფ ლორენმა მილიარდ დოლარიანი იმპერია

რალფ ლორენი მოდის სამყაროში ცნობილი სახელია. მან ბრენდი ნულიდან ააშენა და სანამ მილიარდ დოლარიან იმპერიად აქცევდა, მრავალფეროვანი გზა გაიარა.

82 წლის რალფ ლორენი დღეს ამერიკელი მოდის დიზაინერი, ფილანტროპი და მილიარდერი ბიზნესმენია. ის საზოგადოებისთვის ცნობილია მრავალმილიარდიანი საწარმო Ralph Lauren Corporation-ით. მას ასევე აქვს იშვიათი მანქანების კოლექციია, რომელთაგან ზოგიერთი გამოფენილია მუზეუმის ექსპონატებში.

მისი წარმატების საიდუმლო, მისი გამბედავი და შრომისმოყვარე ხასიათია. სწორედ “თავხედურმა“ გადაწყვეტილებებმა აქცია იგი მოდის ბრენდად. რალფ ლორენი გავლენიანი ადამიანია მოდის ინდუსტრიაში, მას აქვს მრავალი მილიარდი დოლარის მოდის იმპერია, რომელიც ნულიდან დაიწყო და თავისი შრომით ავიდა მწვერვალზე.

edyhuww-1643981062.jpg

მილიარდერის ადრეული ცხოვრება

რალფ ლორენი ბრონქსში, 1939 წლის ოქტომბერში ებრაელი ემიგრანტების ფრანკ და ფრიდა ლიპშიცების ოჯახში დაიბადა. ოჯახში ოთხი და-ძმა ცხოვრობდა.

თავდაპირველად რალფი კინო სამყაროთი იყო გატაცებული. თინეიჯერობის პერიოდში მოკლემეტრაჟიანი ფილმების გადაღებასაც ცდილობდა. მას თანატოლები აბულინგებდნენ, რის გამოც ახალგაზრდა რალფმა გადაწყვიტა, მის სახელად მხოლოდ ლორენი დაეტოვებინა.

23 წლის ლორენი 1962 წელს ჯარში წავიდა, სადაც 1964 წლამდე მსახურობდა. ამის შემდეგ რალფმა Brooks Brothers-ში კლერკად დაიწყო მუშაობა. შემდეგ კი Beau Brummel-ში გადავიდა, სადაც კომპანიის პრეზიდენტი დაარწმუნა, თავისი კავშირებით ხაზის განვითარებაში დახმარებას დასთანხმებოდა.

re83u8ww-1643981086.jpg

Ralph Lauren-ის, როგორც ბრენდის აღზევება

პოლოს მატჩის პირველად ყურებამ ლორენის სამეწარმეო სულისკვეთება აანთო. მას გაუჩნდა იდეა, რომ შეექმნა მაღალი დონის, ელეგანტური ბრენდი, რომელიც საბოლოოდ Polo Ralph Lauren გახდა.

მისი პრეცედენტი ისტორიაში პირველია, რადგან ლორენმა ისე გადაწყვიტა საკუთარი მოდის ბრენდის დაარსება, რომ მას იმ მომენტში მხოლოდ სკოლის ატესტატი ჰქონდა. ეს იმ დროისთვის ძალიან სარისკო ნაბიჯი იყო.

რალფმა შექმნა ფერადი ჰალსტუხების ფართო სპექტრი. რადიკალურმა მიდგომამ ბევრი მომხმარებელი მიიზიდა. სულ რაღაც ერთ წელიწადში მან 500 000 დოლარის ღირებულების ტანსაცმელი გაყიდა.

მიუხედავად სწრაფი წარმატებისა, ლორენი სტაბილურად აფართოებდა თავის კომპანიას. იგი მიჰყვა მარტივი დიზაინის იდეებს, წარმოაჩინა ტანსაცმელი, რომლის ჩაცმაც სურდა. 1997 წელს რალფ ლორენი კომპანიის დირექტორთა საბჭოს თავმჯდომარე გახდა.

rdyher5i8e4e-1643981160.jpg

გახდი ცნობილი მოდის ფიგურა

გენიამ მუშათა კლასიდან, რალფ ლორენმა მოდა უფრო დემოკრატიული გახადა. მან იცოდა, რომ თუ მას ეს სურდა, სხვა ადამიანებსაც ასე სურდათ.

ძვირად ღირებული ეტიკეტების მხარდაჭერით, ლორენი ამზადებდა ნივთებს სხვადასხვა ფასად, რათა ისინი ყველასთვის ხელმისაწვდომი გამხდარიყო. ბრენდი ცნობილი გახდა ამბიციური ცხოვრების წესით. ის იწვევდა მარადიული ელეგანტურობის განცდას.

კომპანიის მრავალწლიანი მართვის შემდეგ, 2015 წელს ლორენმა ბრენდის აღმასრულებელი დირექტორის პოსტი დატოვა.

სხვა ბიზნესები

წლების განმავლობაში რალფ ლორენმა თავისი ბიზნესის დივერსიფიკაცია მოახდინა. ის, რაც 1967 წელს ჰალსტუხების დიზაინით დაიწყო და მამაკაცის და ქალის ტანსაცმელზე გავრცელდა, მოგვიანებით სუნამოების, რესტორნების, კინოს სამხატვრო გაფორმების მიმართულებითაც გაგრძელდა. 1981 წელს კომპანია საერთაშორისო გახდა.

მისი სხვა მიღწევები იყო ფლაგმანი 1986 წელს და პოლოს სპორტული ხაზი 1992 წელს. Ralph Lauren Purple Label და Lauren Ralph Lauren -მა მსოფლიოს მასშტაბით დამატებითი ბრენდები შეიძინა. ამას მოჰყვა ვებსაიტები და ციფრული მოდა.

ლორენმა დააარსა რამდენიმე საქველმოქმედო ფონდი. მან ძირითადად ყურადღება გაამახვილა სიმსივნით დაავადებულთა დახმარებაზე. იგი თანამშრომლობდა რამდენიმე სხვა ადამიანთან ფილანტროპიულ ინიციატივებზე. ის არის ნამდვილი შთაგონების წყარო ახალგაზრდა მეწარმეებისთვის, განსაკუთრებით მოდის ინდუსტრიაში. მოდისადმი დიდი გატაცების, შესანიშნავი იდეებისა და “თავხედური“ გადაწყვეტილებების წყალობით, დღეს რალფ ლორენი დაახლოებით 7 მილიარდი დოლარი ღირს.

მილიარდერს უყვარს ფუფუნებაში ცხოვრება და თავის ქონებას ხელგაშლილად ხარჯავს.

rujh5e4u4-1643981197.jpg

რალფი ფლობს უნიკალური ავტომობილების კოლექციას, რომელზეც კოლოსალური ოდენობის თანხა აქვს დახარჯული.

(წყარო - therichest.com)

თეონა რამაზაშვილი