10 სექტორი, რომელიც ყველაზე მეტს ხარჯავს ინტერნეტ რეკლამაში

მსოფლიოს უმსხვილესი ბრენდები წლიდან წლამდე სულ უფრო მეტს ხარჯავენ ინტერნეტ რეკლამაზე.

შედეგად, აშშ-ში პირველად რეკლამის ისტორიაში გასულ წელს ინტერნეტ რეკლამის შემოსავლებმა სატელვიზიო რეკლამის შემოსავლებს გადაუსწრო.

IAB-ის მონაცემებით, 2016 წელს ინტერნეტ რეკლამის შემოსავლები 22%-თ 72,5 მილიარდ დოლარამდე გაიზარდა, სატელევიზიო რეკლამის შემოსავლებმა კი 69 მილიარდი დოლარი შეადგინა.

IAB-ის ანგარიშის თანხმად, ინტერნეტ რეკლამაში ბიუჯეტს არ იშურებენ მსხვილი სექტორები.

გთავაზობთ 10 მსხვილ სექტორს, რომელიც ყველაზე მეტს ხარჯავს ინტერნეტ რეკლამაში.

უძრავი ქონების ბაზარი - 21%

ფინანსური სერვისი - 13%

ავტობაზარი - 12%

ტელეკომი - 9%

დასვენება და ტურიზმი - 9%

საყოფაცხოვრებო პროდუქტები - 6%

კომპიუტერული და საყოფაცხოვრებო ტექნიკა - 7%

ჯანდაცვა - 5%

მედია - 5%

გართობა - 4%