რეკლამის დაბლოკვებმა იკლო

„როიტერის“ ჟურნალისტიკის ინსტიტუტის კვლევის თანახმად, რეკლამის დაბლოკვების რაოდენობამ მკვეთრად იკლო.

კვლევის ავტორთა განცხადებით, მომხმარებელი სულ უფრო იშვიათად ბლოკავს რეკლამას.

კვლევის თანახმად, პერსონალურ კომპიუტერზე რეკლამა გამოკითხულ მომხმარებელთა მხოლოდ 24%-ს აქვს დაბლოკილი, სმარტფონებზე კი მხოლოდ 7%-ს. 12%-მა კი აღნიშნა, რომ მოსწონს რეკლამების ყურება.

ამავე კვლევის გაირკვა, რომ გამოკითხულთა 71% უპირატესობას ანიჭებს ტექსტური ახალი ამბების წაკითხვას, ვიდრე ახალი ამბის შეტყობას ონლაინ ვიდეოს მეშვეობით.

კვლევის ფარგლებში, „როიტერის“ ჟურნალისტიკის ინსტიტუტმა 36 ქვეყანაში 70 000 მომხმარებელი გამოკითხა.