მობილური ოპერატორი „ვიონი საქართველო“, (ბრენდი ბილაინი) უკვე 3 წელია მისი თანამშრომლებისთვის ინოვაციურ მარათონს, იდეებისა და პროტოტიპების გლობალურ შეჯიბრს - დიჯითონს აწყობს.დიჯითონის ჩატარების ინიციატივა ეკუთვნის კავშირგაბმულობისა და ინტერნეტით მომსახურების პროვაიდერ წამყვან საერთაშორისო ჯგუფს VEON-ი, რომელიც საქართველოში წარმოდგენილია კომპანიით „ვიონი საქართველო“. პირველ ეტაპზე დიჯითონი VEON-ის წევრ ყველა ქვეყანაში ცალ-ცალკე იმართება, რის შემდეგაც, თითოეულ ქვეყანაში პირველ ადგილზე გასული გუნდის წევრები ამსტერდამში, გლობალურ დიჯითონში მონაწილეობის მისაღებად მიემგზავრებიან.
დიჯითონის ფარგლებში, სხვადასხვა მიმართულებების თანამშრომლებისგან შემდგარმა გუნდებმა 24 საათის განამვლობაში, უწყვეტად უნდა იმუშაონ ინოვაციური, ციფრული მომსახურებებისა და პროდუქტების შექმნაზე. კონკურსი პირდაპირ პასუხობს VEON-ის მისწრაფებას კომპანიაში ხელი შეუწყოს მოქნილი და ინოვაციაზე ორიენტირებული კულტურის ჩამოყალიბებას, რომლის პირობებშიც ნებისმიერ თანამშრომელს აქვს საშუალება იფიქროს განსხვავებულად და საკუთარი წვლილი შეიტანოს მომხმარებელზე ორიენტირებული მომსახურებისა და პროდუქტის შეთავაზებაზე. აღსანიშნავია, რომ დიჯითონზე დაბადებული რამდენიმე იდეა უკვე ხორცშესხმულია. მაგალითად, შარშანდელი ადგილობრივი დიჯითონის შედეგად შეიქმნა პროდუქტები: VR Game და BCards. უკვე დაწყებულია მუშაობა წლევანდელი გამარჯვებული იდეის განხორციელებაზეც.
„ვიონი საქართველოს“ წლევანდელ დიჯითონში მონაწილოება მიიღო 6-მა გუნდმა, თითოეულში 5 წევრით. მენტორების სახით დიჯითონის მონაწილეებს მათივე გამოცდილი კოლეგები მოევლინენ, 24 საათის დასრულების შემდეგ წარდგენილი იდეების, პროტოტიპების შეფასება და საუკეთესოს შერჩევა კომპანიის მენეჯმენტისგან შემდგარ ჟიურის ერგო.