Coca-Cola-ს წლევანდელ საახალწლო კამპანიას განსაკუთრებულად პოზიტიური მესიჯი აქვს - იგი ყველას მოუწოდებს თავად გახდეს სანტა და საყვარელ ადამიანებს საახალწლო განწყობა, საჩუქრები და სიხარული უხვად გაუზიაროს.
Viber საქართველოში ერთ-ერთი ყველაზე პოპულარული აპლიკაციაა. სწორედ ამიტომ, წელს Coca-Cola-მ მომხმარებელს საახალწლო სიურპრიზი გაუკეთა და სააგენტო UM Georgia-ს და McCann Tbilisi-სთან ერთად სტიკერების პირველი ქართული ნაკრები შექმნა.
შეიძლება ითქვას, რომ Coca-Cola ამ მხრივ მეკვლე აღმოჩნდა - ის პირველი ბრენდია, რომელმაც ქართველ მომხმარებელს Viber-ის ქართული სტიკერები შესთავაზა.
28 საახალწლო სტიკერი ქართულ ენაზე, ლოკალური ინსაითების გათვალისწინებით, სპეციალურად ქართული ბაზრისათვის შეიქმნა.
სტიკერები Viber-ის Sticker Market-ში დღეიდან სრულიად უფასოდ იქნება ხელმისაწვდომი.
(R)