რა შეიცვალა თბილისის პარკირების სისტემაში "სითი პარკის" გაძევების შემდეგ?

თით­ქმის ცხრა თვეა, რაც თბი­ლი­სის პარ­კი­რე­ბის სის­ტე­მას "სითი პარ­კი" აღარ კუ­რი­რებს და ეს ფუნ­ქცია თბი­ლი­სის სატ­რან­სპორ­ტო კომ­პა­ნი­ამ გა­და­ი­ბა­რა. მი­უ­ხე­და­ვად იმი­სა, რომ მე­რი­ა­მაც არა­ერ­თი და­პი­რე­ბა გას­ცა სა­პარ­კინ­გე ინფრას­ტრუქ­ტუ­რის გა­უმ­ჯო­ბე­სე­ბას­თან და­კავ­ში­რე­ბით, ქუ­ჩა­ში გავ­ლი­სას ჯერ კი­დევ თვალ­ში სა­ცე­მია ტრო­ტუ­არ­ზე გა­ჩე­რე­ბუ­ლი ავ­ტო­მო­ბი­ლე­ბი, ე.წ სტა­ი­ან­ში­კე­ბის მიერ შე­მო­სა­ზღვრუ­ლი ტე­რი­ტო­რი­ე­ბი, სა­პარ­კინ­გე ად­გი­ლე­ბის სიმ­ცი­რე და ა.შ.

რა შე­იც­ვა­ლა თბი­ლი­სის პარ­კი­რე­ბის სის­ტე­მა­ში "სითი პარ­კის" გა­ძე­ვე­ბის შემ­დეგ? - ამ კი­თხვით AMBEBI.GE და­ინ­ტე­რეს­და და პა­სუ­ხე­ბის მი­სა­ღე­ბად ექ­სპერ­ტებ­სა და მე­რი­ას და­უ­კავ­შირ­და.

"ტრან­სპორ­ტი­სა და გზე­ბის ასო­ცი­ა­ცი­ის" თავ­მჯდო­მა­რის და­ვით მეს­ხიშ­ვი­ლის თქმით, ამ მი­მარ­თუ­ლე­ბით ჯერ­ჯე­რო­ბით არა­ფე­რი მო­წეს­რი­გე­ბუ­ლა:

"უფრო მე­ტიც, რიგ მი­მარ­თუ­ლე­ბებ­ში გა­უ­ა­რე­სე­ბაც არის და ეს არც არის გა­საკ­ვი­რი, რად­გან სატ­რან­სპორ­ტო კომ­პა­ნი­ას, რო­მელ­მაც გა­და­ი­ბა­რა პარ­კი­რე­ბის მე­ნე­ჯმენ­ტი, არ აქვს არა­ნა­ი­რი გა­მოც­დი­ლე­ბა თუ რო­გორ უნდა მო­ა­წყოს თა­ნა­მედ­რო­ვე პარ­კი­რე­ბის სის­ტე­მა" - აღ­ნიშ­ნა და­ვით მეს­ხიშ­ვილ­მა და პრობ­ლე­მე­ბის რამ­დე­ნი­მე­პუნ­ქტი­ა­ნი ჩა­მო­ნათ­ვა­ლი შე­მოგ­ვთა­ვა­ზა:

დე­და­ქა­ლაქ­ში მომ­რავ­ლდნენ ადა­მი­ა­ნე­ბი, რომ­ლე­ბიც იტა­ცე­ბენ სა­ჯა­რო სივ­რცე­ებს და აწყო­ბენ პარ­კი­რე­ბის ად­გი­ლებს. მა­გა­ლი­თად, ზო­ო­პარ­კის მო­პირ­და­პი­რედ ეს­ტა­კა­დის ქვეშ, ვი­ღა­ცებს აქვთ მო­წყო­ბი­ლი აბ­სო­ლუ­ტუ­რად უკა­ნო­ნოდ პარ­კი­რე­ბა. ასე­თი არა­ერ­თი ქუჩა და ად­გი­ლია თბი­ლის­ში, რო­მე­ლიც არის სა­ერ­თო სარ­გებ­ლო­ბის სივ­რცე და სა­დაც პარ­კი­რე­ბა არ არის გათ­ვა­ლის­წი­ნე­ბუ­ლი, მაგ­რამ ვი­ღაც ადა­მი­ა­ნებ­მა იქ თვით­ნე­ბუ­რად მო­ა­წყვეს პარ­კინ­გი. იხილეთ სურათები