„მზარეული“ ბაზარზე ახალი, თანამედროვე შეფუთვით წარსდგა

“ნი­კო­რას“ შვი­ლო­ბი­ლი ბრენ­დი „მზა­რე­უ­ლი“ სა­მომ­ხმა­რებ­ლო ბა­ზარ­ზე ახა­ლი, თა­ნა­მედ­რო­ვე, ეფექ­ტუ­რი ვი­ზუ­ა­ლით წარ­სდგა.

შე­იც­ვა­ლა შე­სა­ფუ­თი მა­სა­ლის დი­ზა­ი­ნი, ლოგო, შე­ფუთ­ვის ფორ­მა.

დი­ზა­ი­ნის კონ­ცეფ­ცია კომ­პა­ნი­ა­ში­ვე შე­იქ­მნა. ახალ დი­ზა­ინ­ზე ბრენ­დის დი­ზა­ი­ნერ­მა ბარ­ბა­რე მა­ჭა­ვა­რი­ან­მა იმუ­შა­ვა. ფო­ტო­სე­სია კი „ლაპ-სტუ­დი­ას“ ეკუთ­ვნის.

ბრენ­დის სა­ხელ­წო­დე­ბა „მზა­რე­უ­ლი“ უც­ვლე­ლი დარ­ჩა. ასე­ვე ლო­გოს შე­მად­გე­ნელ ნა­წი­ლად დარ­ჩა „მზა­რე­უ­ლის“ ქუდი, რო­გორც ბრენ­დის სიმ­ბო­ლო.

რო­გორც კომ­პა­ნი­ა­ში გან­მარ­ტა­ვენ, ახა­ლი დი­ზა­ი­ნი სრუ­ლად ეხ­მი­ა­ნე­ბა ბრენ­დის სათ­ქმელს და პა­სუ­ხობს ბრენ­დის ძი­რი­თად იდე­ას. „მზა­რე­უ­ლის“ პრო­დუქ­ცია ოჯახ­ში მომ­ზა­დე­ბუ­ლი გემ­რი­ე­ლი, ხა­რის­ხი­ა­ნი კერ­ძის სა­პირ­წო­ნე საკ­ვე­ბია, რო­მე­ლიც თა­ნა­მედ­რო­ვე ცხოვ­რე­ბის რიტ­მი­სა და დრო­ის დე­ფი­ცი­ტის პი­რო­ბებ­ში, ზედ­მე­ტი ძა­ლის­ხმე­ვის გა­რე­შე, სწრა­ფად მზად­დე­ბა. ამი­ტომ დი­ზა­ინ­ში, მთა­ვა­რი აქ­ცენ­ტი გა­კეთ­და მზა პრო­დუქ­ტის ვი­ზუ­ალ­ზე, სა­დაც იგ­რძნო­ბა ჩვე­ნი ნა­ხე­ვარ­ფაბ­რი­კა­ტე­ბის გემო. ვფიქ­რობთ, მომ­ხმა­რებ­ლე­ბი პო­ზი­ტი­უ­რად შე­ა­ფა­სე­ბენ ჩვენს ნა­მუ­შე­ვარს. რო­დე­საც ადა­მი­ა­ნი ხა­რი­სი­ხი­ან კერძს უს­წრა­ფე­სად იღებს, ეს მას სა­სი­ა­მოვ­ნო გან­წყო­ბის შექ­მნა-შე­ნარ­ჩუ­ნე­ბა­ში ეხ­მა­რე­ბა. რებ­რენ­დინ­გის პრო­ცე­სი მარ­ტი­ვი ნამ­დვი­ლად არ ყო­ფი­ლა. ვე­ცა­დეთ 26 და­სა­ხე­ლე­ბის პრო­დუქ­ტის­თვის სა­უ­კე­თე­სო კომ­პო­ზი­ცი­ე­ბი შეგ­ვერ­ჩია,“ - გან­მარ­ტა­ვენ კომ­პა­ნი­ა­ში.

„მზა­რე­უ­ლის“ გა­ნახ­ლე­ბუ­ლი პრო­დუქ­ცია წარ­მოდ­გე­ნი­ლია „ნი­კო­რას“ სუ­პერ­მარ­კე­ტებ­სა და სხვა სა­ვაჭ­რო ობი­ექ­ტებ­ში.