„ჰოთსეილი“ მომსახურების ხარისხს მუდმივად ზრდის - რა დახმარებას უწევს კომპანია პარტნიორებს

მომსახურების სფეროში მომხმარებლის ძალა უფრო და უფრო იზრდება.

მაღალი სოციალური პასუხისმგებლობის მქონე კომპანიებისა და მომხმარებლების მიერ საკუთარი უფლებების უკეთესად გაცნობიერების შედეგია, რომ დღეს საზოგადოება უკეთესს სერვისს იღებს. ამ პროცესში მნიშვნელოვანი წვლილი შეაქვს ონლაინ პლატფრომას hotsale.ge, რომელმაც უკანასკნელ პერიოდში კონცეფცია შეიცვალა. თუ გარკვეული პერიოდის წინ „ჰოთსეილი“ ბაზარზე როგორც ფასდაკლებების საიტი პოზიციონირებდა, დღეს კომპანიის ძირითადი მისია დანაზოგების სტიმულირება და მომსახურების ხარისხის მუდმივი გაუმჯობესებაა.

როგორც „ჰოთსეილის“ მარკეტინგის სამსახურის ხელმძღვანელი მარიამ სოსელია განმარტავს, ვებპორტალის საქმიანობის მთავარი მიზანია, მომხმარებელმა მაქსიმალური მომსახურება მინიმალურ ფასად მიიღოს. მეორე მხრივ, ის გახდა შუამავალი და ხარისხის გარანტი მომხმარებელსა და კომპანიებს შორის. მათთვის მნიშვნელოვანია, რომ თითოეული შეთავაზება, რომელიც საიტზე დევს, მომხმარებელმა სრულყოფილად მიიღოს.

hotsale.ge არაერთ კომპანიას დაეხმარა შეთავაზებული მომსახურების ხარისხის გაუმჯობესებაში. ერთ-ერთი მათგანი კი სილამაზის სალონი „კატრინია.“ სალონი 4 წლის წინ გაიხსნა და მაშინვე დაიწყო თანამშრომლობა „ჰოთსეილთან.“ როგორც სალონის დამფუძნებელი აღნიშნავს, ამ თანამშრომლობის შედეგად მას არა მხოლოდ მომხმარებლების რაოდენობა გაეზარდა, არამედ მუდმივად უმჯობესდება მომსახურების ხარისხიც.

„მეოთხე წელია ბაზარზე ვართ და საკმაოდ ბევრი ერთგული მომხმარებელი გვყავს. ამ ყველაფერში კი „ჰოთსეილის“ წვლილი საკმაოდ დიდია. პირველ რიგში მომხმარებლების მოზიდვაში გვეხმარება. თუმცა ეს ყველაფერი არაა. კომპანია შესაძლებლობას გავძლევს მომხმარებლებისგან შეფასება მივიღოთ და მათი აზრი გავიგოთ. დღეს ამ ყველაფრის გარეშე წარმატების მიღწევა შეუძლებელია. მომხმარებლისგან სრულყოფილი უკუკავშირის დამოუკიდებლად მიღება კი მცირე ზომის კომპანიებს გვიჭირს. სწორედ ამიტომ არის „ჰოთსეილის“ როლი მნიშვნელოვანი ჩვენ საქმიანობაში. კომპანია კიდევ ერთ მიმართულებით გვეხმარება. „ჰოთსეილის“ თანამშრომლები ჩემთან ერთად ჩემს თანამშრომლებსაც ხვდებიან და მათ მაღალი ხარისხის სერვისის მნიშვნელობაზე ესაუბრებიან, უხსნიან თუ რაშია მათი პრობლემა და ურჩევენ, თუ როგორ უნდა გამოასწორონ ის,“ - განმარტავს „კატრინის“ დაფუძნებელი.

სალონ „კატრინის“ მსგავსად, „ჰოთსეილი“ კიდევ არაერთ სალონს და არამხოლოდ სალონს დაეხმარა სერვისის გაუმჯობესებასა და დახვეწაში. „ჰოთსეილი“ პარტნიორებს, ფაქტობრივად, მისტიური მყიდველის მომსახურებას სრულიად უფასოდ სთავაზობს.

„დღეს ყველამ იცის, თუ რამხელა სარგებელი შეუძლია კომპანიას მომხმარებლის გულწრფელმა რჩევამ მოუტანოს. „ჰოთსეილის“ მომხმარებლებზე ზრუნვის სამსახური მუდმივ კომუნიკაციაშია ჩვენს მომხმარებელთან იმისთვის, რომ მათ რეალურად დაზოგონ თანხები. დაზოგვა ნიშნავს, რომ მათ ნაკლები თანხის გადახდით უნდა მიიღონ სრული ღირებულების მაღალი ხარისხის მომსახურება და პროდუქტი. ჩვენი საქმიანობის კონცეფციის ცვლილებების შემდეგ „ჰოთსეილის“ ძირითადი მისია დანაზოგების სტიმულირება და მომსახურების ხარისხის მუდმივი გაუმჯობესება გახდა. სწორედ ამ ცვლილებამ შეცვალა ის ძირითადი ბიზნეს პროცესებიც, რომელიც კომპანიაში მიდის. მაგალითისთვის, მომხმარებელზე ზრუნვის მიმართულებით ყოველკვირეულად ჩვენი მომხმარებლებზე ზრუნვის სამსახური თითქმის 30%-თან რეკავს და ეკითხება, რამდენად კმაყოფილია პარტნიორებისგან მიღებული მომსახურებით. მეორე მხრივ, ვებგვერდზე ჩართულია რეიტინგების სისტემა და უმცირესი უკმაყოფილების შემთხვევაშიც ხდება რეაგირება,“ - განმარტავს მარიამ სოსელია.

მომსახურების კიდევ უფრო დასახვეწად „ჰოთსეილისთვის“ თითოეული მომხმარებლის გამოხმაურება და შეფასება მნიშვნელოვანია. კომპანია კი კიდევ ერთხელ შეახსენებს მომხმარებელს, რომ დაზოგვა მაღალი ხარისხის მომსახურების ან პროდუქციის ნაკლებ ფასში მიღებას ნიშნავს და დღეს საიტზე სწორედ ასეთი შეთავაზებები დევს.