ტურისტული ადგილები, რომლებსაც 2019 წელს Google-ით ყველაზე ხშირად ეძებენ

კომპანია Google ასახელებს ყველაზე რეიტინგულ ცნობილ ღირსშესანიშნაობას, რომლებსაც 2019 წლის დასაწყისიდან დღემდე საძიებო სისტემაში ყველაზე ხშირად მოძებნეს.

Google-ის მიერ გამოქვეყნებული მონაცემების მიხევით, პირველ 3 ადგილს მსოფლიოს სხვადასხვა ადგილას არსებული „დისნეილენდი“ იკავებს. შემდეგ კი მათ ისეთი ცნობილი ტურისტული ადგილები მოჰყვებიან, როგორიც არის თაჯ-მაჰალი, მაჩუ-პიქჩუ და სხვა.

აღსანიშნავია, რომ სტატისკაში მითითებულია ის, რამდენად ხშირად ეძებენ ამა თუ იმ ადგილს საშუალოდ 1 თვის განმავლობაში. მათი ათეული ასე გამოიყურება:

  • ანაჰაიმის „დისნეილენდი“ (კალიფორნია, აშშ) - 1 702 000
  • პარიზის „დისნეილენდი“ (საფრანგეთი) - 1 222 000
  • ორლანდოს „დისნეილენდი“ (ფლორიდა, აშშ) - 1 140 000
  • თაჯ-მაჰალი (ინდოეთი) - 1 063 000
  • მაჩუ-პიქჩუ (პერუ) - 1 056 000
  • კოლორადოს დიდი კანიონი (არიზონა, აშშ) - 884 000
  • ცათამბჯენი „ბურჯ-ხალიფა“ (დუბაი, არაბთა გაერთიანებული საამიროები) - 719 000
  • ეიფელის კოშკი (პარიზი, საფრანგეთი) - 793 000
  • იელოუსტოუნის ეროვნული პარკი (უაიომინგი, აშშ) - 761 000
  • ნიაგარის ჩანჩქერი (აშშ/კანადა) - 719 000
ბექა ბერიაშვილი