ბოიკოტს, რომელიც ამერიკულმა კომპანიებმა Facebook-ს გამოუცხადეს, მხარი Starbucks-მაც დაუჭირა.
კომპანიამ ივლისსა და აგვისტოში სოციალურ ქსელში რეკლამირებაზე უარი განაცხადა.
FOX Business- ის თანახმად, ანალოგიურ გადაწყვეტილებაზე განცხადების გაკეთებას Pepsi-ც აპირებს.
ჯამში, ბოიკოტს ასზე მეტი კორპორაცია შეუერთდა. მათ მიაჩნიათ, რომ Facebook-ი და სხვა სოციალური ქსელები არ აკონტროლებენ სიძულვილის პუბლიკაციებს.
აღსანიშნავია, რომ კომპანიების მიერ რეკლამებზე უარის თქმამ, Facebook-ის საბაზრო ფასი 7.2 მილიარდით შეამცირა და ბოლო მონაცემებით, ის 56 მილიარდ აშშ დოლარს შეადგენს. რაც შეეხება თავად ცუკერბერგის ქონებას, Bloomberg-ის მილიარდერების ინდექსის მიხედვით, ის 82.3 მილიარდამდე დაეცა.